Frumuseţea este

Water fun


Au venit vacanţa ... şi zilele calde şi plăcute, pe care le pot petrece la fermă.
Şi, pentru că astăzi a fost foarte cald (cu toate că era numai 10 dimineaţa, soarele ardea şi nu se simţea nici o adiere de vânt), Andrei şi Angelo au decis ca la sfârşitul orei să intrăm în baltă cu iepele, să ne răcorim şi să le calmăm şi pe ele.
Şi este prima dată de când sunt înscrisă la clubul de echitaţie (merg la fermă de la sfârşitul lui februarie) şi mergem la baltă (deşi instructajul pentru lecţiile în apă l-am făcut demult).

Şi, dacă Doris şi Frida tot n-aveau chef de cursuri (Doris a fost astăzi mai încăpăţânată ca oricând şi cred că am făcut împreună o cadenţă oribilă şi foarte dizgraţioasă, care nu cred că i-a făcut nici ei placere) am lăsat dresajul pentru altă dată ...
Şi bineînţeles că m-am descălţat (fără să mai descalec) şi mi-am lăsat ghetele şi chaps-urile (da, ştiu, e groaznic să trebuiască să porţi ghete înalte vara) în manej şi-am ieşit, spre baltă.

Şi cred că a fost prima baie în lac/mare/baltă de anul acesta şi-a fost grozavă.Apa era caldă şi plăcută şi-am avut toată balta la dispoziţie (şi-a fost destul de adâncă, mai ales de când cu ploile din munţi şi Dunărea în permanentă creştere).

Bineînţeles că Doris, în încăpăţânarea ei s-a oprit unde era apa mai mică (şi mai plină de nămol şi buruieni) şi a avut chef să se tăvălească.Însă i-am ţinut dârlogii cam din scurt (a cam deranjat-o, dar nu aveam de ales, pentru că era prima dată când intram cu ea în apă şi ştiu că dacă se apleacă şi gustă apa, se tăvăleşte şi ajung şi eu să înot cu ea) şi nu a reuşit.Şi Andrei înota şi el prin preajma noastră, alături de Ada, Pintea, Amza şi Iancu (câinii de la fermă), care erau mai veseli ca oricând că se pot răcori în apă, şi era în apă până la gât.
Şi-am început să râdem şi să ne stropim, iar caii săreau prin apă şi câinii lătrau ...

Când ora sa terminat eram uzi cu toţii şi puţin prăfuiţi, iar caii se scuturau şi ne stropeau cu cozile şi coamele ...

Şi cred că a fost un început de vară perfect ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu