Frumuseţea este

Pentru că plouă


Pentru că plouă de câteva zile ... şi pentru că va continua să plouă cel puţin până la sfârşitul săptămânii ...
Şi poate pentru că voiam să scriu şi, din nou, nu ştiam despre ce ...

1.Sunt şatenă.
2.Însă îmi place să spun că sunt blondă.
3.Deşi nu-mi plac persoanele care fac glume despre blonde.
4.Însă îmi plac glumele lor.
5.Sunt germancă.
6.Însă nu ştiu decât două cuvinte în germană (şi acelea învăţate de la cineva care m-a bătut la cap)
7.Îmi place Germania.
8.Însă nu m-aş muta acolo.
9.Culoarea mea preferată e verdele.
10.Însă dacă sunt întrebată spun că e roşul.
11.Deşi nu am curaj să port roşu.
12.Vreau să par matură.
13.Însă nu-mi place să-mi asum întotdeauna responsabilitatea.
14.Nu-mi place să fiu considerată copil.
15.Însă îmi place să pot acţiona astfel uneori.
16.Îmi place vara.
17.Însă ador zăpada.
18.Şi ploile.
19.Deşi spun că nu suport toamna şi primăvara.
20.Nu am un număr norocos.Şi nici unul care-mi poartă ghinion.
21.Însă dacă sunt întrebată spun o cifră care începe sau se termină în 7.
22.Ador coincidenţele.
23.Însă spun că nu cred în ele.
24.Şi mi-e foarte greu (pe moment) să-mi dau seama de una.
25.Am pielea foarte albă.
26.Şi mă plâng de asta.
27.Însă în fiecare vară stau în impas dacă să mă bronzez sau nu.
28.Vreau să mă fac medic.
29.Însă aş vrea să fac şi facultatea de litere.
30.Îmi place să critic.
31.Însă nu o fac niciodată în public.
32.Şi nu suport să fiu criticată.
33.Pentru că îmi ştiu toate defectele.
34.Şi tind să mi le exagerez.
35.Însă nu spun asta deobicei.
36.În general nu pot sta suparată pe cineva mai mult de câteva ore.
37.Dar recordul meu este de 2 săptămâni.
38.Îmi place să scriu.
39.Şi-mi place ca oamenii să citească ceea ce scriu.
40.Însă nu atunci când sunt de faţă.
41.Şi nu cu voce tare.
42.Sunt zodia Leu.
43.Însă nu cred în zodiac.
44.Ador caii.
45.Începând de iarna aceasta.
46.Şi vorbesc toată ziua despre ei.
47.Enervez lumea vorbind despre cai.
48.Pentru că uneori înteleg mai bine caii decât oamenii.
49.Ma răzgândesc des.
50.Însă nu spun nici asta.
51.Mă învinovăţesc pentru orice.
52.Şi nu-mi place să vorbesc în public.
53.Deşi spun că asta-mi doresc.
54.Nu-mi plac filmele de groază.
55.Însă mă uit la unele.
56.Pentru ca apoi să le critic.
57.Vreau să învăţ să cânt la un instrument.
58.Însă nu o voi face.
59.Pentru că n-am timp.
60.Nu-mi pot organiza timpul.
61.Deşi întotdeauna am timp pentru anumite lucruri.
62.Nu am tic-uri.
63.Deşi uneori spun cam des "dur".
64.Îmi plac anime-urile.
65.Dar n-am mai urmărit unul de mai bine de un an.
66.Pentru că nu am răbdare.
67.Şi ma plictisesc repede.
68.Îmi place plaja.
69.Şi nisipul.
70.Şi apa.
71.Şi soarele.
72.Însă nu sunt sigură că ştiu să înot.
73.Nu pot deosebi speciile de peşti.
74.Deşi le pot da nume, după care îi pot recunoaşte oricând.
75.Îmi place să vorbesc.
76.Şi uneori ma prefac că ascult.
77.Ador să fiu băgată în seamă.
78.Însă nu-mi place să atrag atenţia.
79.Încurc numele persoanelor.
80.Îmi plac trandafirii.
81.Şi-mi place să primesc flori.
82.Însă până acum nu am primit flori decât de 4 ori.
83.Nu mint (doar evit să spun adevărul).
84.Pentru că atunci când eram mică inventam tâmpenii.
85.Şi părinţii mi-au spus că nu mai au încredere în mine.
86.Îmi plac poreclele.
87.Însă nu am una.
88.Pentru că-mi place numele meu.
89.Îmi plac personajele din cărţi.
90.Însă nu cele principale.
91.Nu-mi plac persoanele care fac aceleaşi greşeli ca şi mine.
92.Nu cer explicaţii.
93.Pentru că vreau să le deduc.
94.Nu-mi plac petrecerile.
95.Însă merg uneori.
96.Pentru că-mi place să fac poze.
97.Pun oamenii în încurcătură.
98.Pentru că sunt complicată.
99.Nu mă înţeleg nici eu.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu