Frumuseţea este

Neige au premier jour d'hiver


Știu ... știu că nu am mai scris de atâta timp ... Și că nu prea am scuze pentru acest lucru, însă tot mă voi strădui ... 

În primul rând a început școala.Și, bineînțeles, au început temele și testele ... și-am tot așteptat atât încât au venit deja și tezele.Și-apoi ... concursurile.Și cam atât cu laudele.Pur și simplu n-am avut inspirație, pentru că dacă aș fi avut inspirație, mi-aș fi găsit puțin timp să scriu.Însă între timp m-am mai apucat să scriu si o altă ... poveste cu ilustrații ... Și ... nu-mi găseam diacriticele la calculator.

Nu mai contează ... nici acum n-am inspirație oricum.


Insă este primul an în care a nins ... de 1 Decembrie.Și nu zic asta pentru semnificația instorică a zilei si ... pentru că a venit iarna și-acum am realizat asta.E prima zi de iarnă și-afara este zapada ... rece și udă ... Și-atât de frumoasă și albă.

Acum două zile erau 20 de grade afară și aproape că-mi puneam fustă și astăzi ... deabia dacă am îndrăznit să deschid geamul.

Sunt prea obosită astăzi pentru a merge afară, cu toate că am promis ca la prima ninsoare voi merge sa fac fotografii ... De data aceasta voi posta numai fotografii împrumutate.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu